ارجمند گفت: با جان باختن یک بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر مجموع تلفات ناشی از این بیماری به ۲۷۹ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 18 October 2021

تابناک فارس به نقل از بستان: «سید مجید ارجمند»، از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و با اشاره به شناسایی ۷۲ بیمار جدید در روز گذشته، مجموع مبتلایان به این ویروس منحوس را ۲۹ هزار و ۷۵۵ نفر برشمرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرستان جهرم اشاره کرد و افزود: کرونا تا کنون حدود ۳۰ هزار شهروند جهرمی و خفری را آلوده کرده و همچنان در حال جولان دادن است.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۹۰هزار و ۶۹۰ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

ارجمند همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۲۸هزار و ۴۵۲ نفر گزارش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم همچنین، شمار بیماران در قرنطینه را ۹۴۲ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

وی، تعداد كل بیماران بستری در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۳۹ عنوان کرد و گفت: از این تعداد، ۳۴ بیمار در بخش های عمومی و پنج بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان کرد: همچنین ۱۰ بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

ارجمند با اشاره به فوت یک خانم ۷۱ ساله از خفر، گفت: شمار جان باختگان ناشی از کرونا در جهرم و خفر تا کنون به ۲۷۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، جهرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار