همتی گفت: با ۶۳ هزار و ۳۷۵ دُز تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تاکنون در فارس به چهار میلیون و ۵۱۳ هزار و ۸۰۰ دُز رسیده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 17 October 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عبدالرسول همتی»، امروز (یکشنبه 25 مهر) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس در جمع خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 463 هزار و 422 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 6 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به ۶ هزار و 832 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از یک هزار و 669 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 177 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه تاکید کرد: تاکنون، 2 میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۱۹ دُز نوبت اول و یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۴۸۱ دُز نوبت دوم در مراکز واکسیناسیون، واکسن به مردم استان فارس تزریق شده و با ۶۳ هزار و ۳۷۵ دُز تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تاکنون در فارس به چهار میلیون و ۵۱۳ هزار و ۸۰۰ دُز رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار