مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، گوهر سنگ‌ها و صنایع وابسته در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 17 October 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی طلا و جواهر، نقره، ساعت، گوهر سنگ‌ها و صنایع وابسته با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، الزامات سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ شروع به کار خواهد کرد و تا روز جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ دایر است.

سید محمود موسوی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ شرکت تولید کننده طلا و جواهر و صنایع مرتبط با حوزه این هنر صنعت از سراسر نقاط کشور در سه سالن حافظ، بهار و سرو به ارائه و نمایش جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند گفت: در این نمایشگاه سعی شده تا با حمایت از تولیدات داخلی و فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب جهت ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به پیشبرد اهداف اقتصادی کشور کمک شود.

او اعلام کرد: روزانه دو سانس از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۲۰ و از ساعت ۱۸:۴۰ تا ۲۱ برای این نمایشگاه تعیین شده است و بازدیدکنندگان می‌بایست جهت تهیه نوبت ورود خود به صورت کاملاً رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir اقدام کنند.

موسوی بر این موضوع تاکید داشت که بازدیدکنندگان قبل از مراجعه به نمایشگاه حتما بلیت تهیه کنند، زیرا ورود به سالن‌های این نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها صرفا با همراه داشتن بلیت نمایشگاه و کارت شناسایی معتبر میسر است و در صورت رزرو نشدن بلیت از قبل، علاوه بر هدر رفتن وقت بازدیدکنندگان در هنگام ورود، چنانچه ظرفیت هر سانس نمایشگاه به اتمام برسد ورود به سالن‌ها امکان پذیر نیست.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس همچنین اعلام کرد با توجه به اجرای سیستم بازرسی امنیتی، همراه داشتن ساک یا کیف دستی بزرگ و ورود هرگونه اشیا ممنوعه اعم از سلاح سرد و گرم، چاقو، تیغ، اسپری، مواد محترقه وغیره به داخل سالن ممنوع می‌باشد و بازدیدکنندگان جهت رعایت مسائل امنیتی به این موارد توجه داشته باشند.

بازدیدکنندگان محترم می‌توانند جهت بازدید از پنجمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر از روز سه شنبه مورخ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ تا روز جمعه مورخ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ با همراه داشتن بلیت و کارت شناسایی معتبر و رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی به محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس مراجعه کنند.

برچسب ها: نمایشگاه ، طلا ، جواهر ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار