مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از بازداشت کابینت ساز متقلب که به بهانه ساخت کابینت از اعتماد مشتریان سواستفاده کرده خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 17 October 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: غلامرضا سالاری گفت: در پی شکایات متعدد شهروندان از یک کابینت ساز متقلب در شیراز که مبالغ هنگفتی پول را از مشتریان دریافت کرده و متواری شده بود، چندین فقره پرونده برای فرد مذکور در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل و حکم محکومیت وی نیز صادر شد که با توجه به متواری بودن متهم، رسیدگی به موضوع بطور ویژه در دستور کار اجرای احکام این اداره قرار گرفت.
سالاری افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده این فرد با تبلیغ در سایت دیوار، وعده انجام کار به قیمت کمتر از بازار را می‌داد و از این طریق اقدام به جلب مشتری کرده و پس دریافت کل وجه، کار را نیمه کاره رها و متواری می‌شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه فرد مذکور از سال ۹۶ متواری بود اضافه کرد: پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و بازداشت متهم شد که نهایتا با تلاش مامورین اجرای احکام این اداره کل، شاکیان این فرد در تعزیرات حکومتی، مطالبات خود را دریافت و کلیه پرونده‌ها اجرا شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس ضمن هشدار به شهروندان در خصوص دقت کافی در سفارش از سایت‌های خرید و فروش، نظارت هر چه بیشتر بر این گونه سایت‌ها را خواستار شد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک موارد را به پلیس فتا گزارش دهند تا نسبت به برخورد با متخلفین اقدام لازم به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار