نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: واگذاری اماکن آموزشی و ورزشی بنیاد شهید به موسسه ایثار از دیگر اقداماتی است که نه تنها نتوانسته مشکلی از جانبازان حل کند بلکه یک انحصاری نیز در این حوزه ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵ 12 October 2021

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 20 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: متاسفانه از دوران قبل مدیریت این بنیاد 10 بیمارستان اعصاب و روان وابسته به این بنیاد و جانبازانی که توجه به نیاز ویژه دارند به شرکتی تحت عنوان متد واگذار شده اند که این اقدام ناپسندی است و باعث شده بخشی از این جانبازان دچار مشکلاتی شوند.

او تصریح کرد: از آقای قاضی زاده هاشمی انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به حل مشکلات بیمارستان های اعصاب و روان جانبازان و اماکن واگذار شده به موسسه ایثار اقدام کند و جانبازان را از این نگرانی خارج کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: بدون شک نیاز است به وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه ای شود بنابراین از رئیس جمهور درخواست می کنیم هرچه سریع تر موضوع تعیین وزیر برای این وزارتخانه را تعیین تکلیف کند چرا که تاخیر در معرفی وزیر مشکلاتی را برای فرهنگیان و مدارس به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار