ابراهیم کمالی ضمن تاکید بر انتخاب مدیران انقلابی بیان کرد: برای کار مدیریتی این استان، نیاز به احیای مدیران دارد و باید شبانه‌روز بیدار و آگاه باشند تا بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 11 October 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: محمدهادی ایمانیه در نخستین نشست خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: از اهالی رسانه می خواهم برای توسعه و پیشرفت استان در کنار ما باشید و کمک کنید تا بتوانیم عمق مشکلات مردم را احصاء کنیم.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بهره گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان در بیانیه گام دوم انقلاب و با بیان اینکه حضور پر رنگ رسانه در بین مردم موجب امیدآفرینی می شود، اظهار کرد: احصاء مشکلات مردم همراه با ارائه نظر و پیشنهاد از سوی اصحاب رسانه بسیار می تواند کارگشا باشد و مسؤولان استان هم باید با روی گشاده و آغوشی باز پذیرای رسانه ها باشند.

وی از خبرنگاران و صاحبان قلم خواست که فعالیتهای خیرخواهانه موثر و جامعی که در سطح استان به ویژه مرکز استان توسط سازمان ها، خیریه ها و نهادهای مختلف انجام می گیرد، البته مواردی که واقعیت دارد را رسانه ای کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه حق نداریم امید کاذب برای مردم ایجاد کنیم، افزود: انعکاس فعالیت های خوب و برتر استان، در ایجاد امید و نشاط بین مردم به ویژه نسل جوان موثر خواهد بود.

ایمانیه اظهار داشت: انعکاس مشکلات مردم به بنده توسط رسانه ها همراه با پیشنهادات، بسیار می تواند کمک کننده باشد همچنین ایجاد امید واقعی در بین مردم از طریق فعالیت های خوب و نیکی که در استان ما جاری هست، بسیار تاثیرگذار می باشد.

وی از رسانه ها خواست در احصاء مشکلات و مطالبات بر حق مردمی با کسی تعارف نداشته باشند و هر آنچه لازم شد به وی یا دفتر و یا روابط عمومی استانداری اطلاع رسانی کنند و جوابیه آن هم دریافت و در صورت نیاز آن را رسانه ای نمایند.

شکایت از اهالی رسانه ممنوع

استاندار فارس با بیان اینکه چنان چه مجموعه استانداری شکایتی علیه خبرنگاری داشته باشد، منتفی تلقی می گردد، افزود: از همه دستگاه‌های اجرایی می خواهم چنان چه شکایتی از از اصحاب رسانه دارند، آن را پس بگیرند و از ظرفیت و جایگاه آنها برای حل مشکلات مردم و بیشتر استفاده کنند.

به گزارش فارس، در این نشست که به پیشنهاد سازمان بسیج رسانه فارس برگزار گردید، تعدادی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌های سایبری و نوشتاری به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار نشست های ماهانه و فصلی با استاندار شدند.

پرداخت حق اشتراک فرمانداری شیراز به رسانه ها ، تلاش برای تقویت امکانات رفاهی اصحاب رسانه، تقدیر مستمر از مدیران جهادی،کمک جهت جذب سرمایه گذار همچنین تقویت تفکر جهادی و خارج کردن مسؤولان از اتاق های بسته و شیشه ای از جمله مواردی بود که در این نشست از سوی استاندار مطرح شد.

فارس نیازمند حضور مدیران قاطع و انقلابی است

مدیر خبرگزاری فارس در این نشست خطاب به استاندار گفت: شما استانی را تحویل گرفتید که در بیکاری، تورم و در دستگیری مدیران فاسد جایگاه اول را دارد و متاسفانه شبیه خرابه است.

ابراهیم کمالی ضمن تاکید بر انتخاب مدیران انقلابی بیان کرد: برای کار مدیریتی این استان، نیاز به احیای مدیران دارد و باید شبانه‌روز بیدار و آگاه باشند تا بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

وی بیان کرد: طبق شنیده‌ها، آخر این هفته رئیس جمهور به استان فارس سفر می کنند و خبر موثقی داریم که بررسی بعضی از مشکلات کلان استان از لیست سفر ایشان حذف شده است.

چرا بازدید از کارخانه آزمایش از لیست بازدیدهای رئیس‌جمهور حذف شده است!؟

مدیر خبرگزاری فارس در استان فارس از استاندار خواست با توجه به سفر رئیس جمهور به استان فارس بازدید از کارخانه آزمایش، کارخانه قند ممسنی و روغن نباتی شیراز را در لیست بازدیدهای رئیس جمهور قرار دهند.

کمالی اظهار کرد: انتظار می رود مدیرانی را انتخاب کنید که اجازه دهند مشکلات استان فارس به استحضار رئیس جمهور برسد، ما خبر موثق داریم وزیر صمت بازدید از کارخانه آزمایش را از لیست بازدید حذف کرده اند و در همین رابطه از شما درخواست داریم با دستوری انقلابی، این را موضوع را مدنظر قرار دهید.

وی با اشاره به وضعیت بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه، تصریح کرد: مدیران سابق وعده های در این خصوص دادند که متاسفانه عملیاتی نشد اما اگر شما مرد عمل هستید، گره بیمه اصحاب رسانه را حل بفرمایید که قدم مبارکی است.

این فعال رسانه ای خاطرنشان کرد: در سفر مقام معظم رهبری به شیراز، ایشان این شهر را به عنوان دار العلم عنوان کردند و دانشگاه شیراز را دار العلمی در دار العلم خواندند.

کمالی افزود: با توجه به حواشی که پیرامون اعتصاب دانشگاه شیراز ایجاد شده بود، که شما هم از این امر مطلع هستید، نظر بنده این است بعد از چهل و اندی سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، هنوز رایحه ای از انقلاب به این دانشگاه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اجازه بدهید یک مدیر جوان و انقلابی، با قامت بلند علمی در این دانشگاه سکاندار شود و بنده این حرف را به نمایندگی از تشکل های دانشجویی دانشگاه شیراز خدمت شما عرض می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار