مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس گفت:مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و شیراز میزبانی این رقابت‌ها را به عهده دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 11 October 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حشمت کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: در این دوره از مسابقات که به صورت غیر متمرکز و به میزبانی برخی از استان ها برگزار می شود، با توجه به ظرفیت های موجود در استان، میزبانی حرفه های تخصصی فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت به استان فارس سپرده شده است.

وی ادامه داد: سی و هشت نخبه مهارتی زیر ۲۲ سال از سراسر کشور به مدت سه روز از سوم تا پنجم آبان ماه در شیراز به رقابت پرداخته و نفرات برتر کشور به مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۲ شانگهای چین اعزام خواهند شد.

کوشکی بیان کرد: با توجه به اهمیت این رقابت ها شش نفر از کارشناسان خبره کشوری قضاوت این دوره را بر عهده خواهند داشت.

این مقام مسئول توضیح داد: هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعداد های حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت های آنان، شناساندن اهمیت آموزشهای مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به صنایع و بنگاههای اقتصادی، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، ارتقاء سطح استانداردهای آموزش مهارت در کشور و فراهم نمودن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور می باشد.

محل برگزاری رقابت های حرفه طراحی گرافیک آموزشگاه فنی و حرفه ای نگاه و محل برگزاری حرفه راهکارهای نرم افزاری برای تجارت دانشکده شهید باهنر شیراز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار