نماینده مردم شیراز و رزقان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ابراز امیدواری وزیر امور خارجه عربستان سعودی در راستای حل مسائل اختلافی در جریان مذاکراه با کشورمان، گفت: ایران اسلامی همواره موضع گیری های عقلانی و منطقی نسبت به موضوعات داشته لذا هیچگاه از گفتگو برای حل مسائل هراس ندارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 09 October 2021

به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه افزایش تعامل و سطح روابط، راهبرد ایران در مذاکره با همسایگان است، اظهار کرد: بر این اساس باید اذعان کرد مسائل اختلافی که وزیر امور خارجه عربستان سعودی از آن یاد می کند، موضوعاتی است که خودشان به وجود آوردند و هیچگاه از سوی کشورمان ایجاد نشده است.

او ادامه داد: بدون شک اگر ریاض با حسن نیت به روند مذاکرات بیاندیشد، دغدغه های فی مابین دو کشور برطرف و حل خواهد شد زیرا این آمادگی از سوی ایران اسلامی وجود دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع برخی از مسائل برای کشورها به دغدغه مطرح می شود که برای کشور دیگری یک ضرورت است و نیاز با روشنگری در خصوص آنها وجود دارد از این رو با توجه به مذاکرات انجام شده میان عربستان و ایران، می توان منتظر آینده خوبی در برای دو کشور بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این راستا باید یادآور شد برگزاری نشست بغداد توانست کمک خوبی به پیشرفت مذاکرات کند و این جریان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار